SPALINOWY MŁOT WYBURZENIOWY COBRA MK1
|
COBRA MK1
Każdy detal nowej Cobry mk1 został zaprojektowany z uwzględnieniem ergonomii, zdrowia operatora i srodowiska naturalnego. Z jej nowym systemem tłumienia drgań i silnikiem spełniającym najostrzejsze na swiecie wymagania dotyczące czystosci spalin, Cobra mk1 jest bez wątpienia spalinowym młotem wyburzeniowym o największej energii udaru obecnym na rynku. Silniejszy udar Cobra mk1 uderza mocniej i szybciej niż jakiekolwiek inne młoty spalinowe. Jej energia udaru wynosząca 60 J odpowiada w pełni energii sredniej klasy młotów pneumatycznych, czy hydraulicznych. Pełna elastycznosć Przy swojej zwartej budowie, małej masie, braku węży oraz dodatkowego sprzętu, użytkownik może się szybko dostać na miejsce pracy, bez potrzeby transportowania ciężkich i dużych sprężarek, czy agregatów zasilających. Łatwy rozruch Bez względu na to, czy maszyna jest gorąca, czy też zimna, czy temperatura otoczenia jest wysoka, czy niska, użytkownik może zastosować kilka prostych zasad pewnego rozruchu. System tłumienia drgań Wspólnota Europejska ustanowiła krytyczną wartosć drgań na 2,5 m/s2, której dotychczas żaden młot wyburzeniowy nie był w stanie spełnić. Nowa Cobra łątwo spełnia tę normę dzięki swojemu opatentowanemu systemowi tłumienia drgań. Gwarantujemy Państwu, że odczujecie tę różnicę. Szeroki wybór narzędzi Szeroki wybór osprzętu młota Cobra mk1 czyni z niego maszynę przydatną do wielu różnych zadań, takich jak: wyburzanie, podbijanie tłucznia, cięcie asfaltu, zagęszczanie, kopanie, wbijanie rur, prętów. Młot przyjazny srodowisku Silnik spełnia najostrzejsze na swiecie wymagania dotyczące emisji szkodliwych składników spalin. Ponadto opracowano nowy olej Atlas Copco do silników dwusuwowych, porównywalny do najlepszych olejów stosowanych w sportach motorowych. Zapewnia on lepsze smarowanie niż oleje konwencjonalne przy jednoczesnej redukcji emisji węglowodorów i szkodliwego dla silników nagaru. Wystarczy tylko uruchomić nową Cobrę mk1, aby przekonać się, o ile mniej spalin i dymu emituje silnik. |
Dane techniczne:
Silnik Typ 90 cm3 jednocylindrowy, dwusuwowy Moc 2,0 kW (2,7 KM) przy 5800 obr/min Chłodzenie powietrzem, dwa oddzielne układy Układ rozruchowy: rozruch ręczny układ zapłonowy: bezstykowy, tranzystorowy z wbudowanym ogranicznikiem prędkosci. Układ paliwowy: gaźnik przeponowy z pompą podającą Paliwo: benzyna 90-100 oktan, ołowiowa lub bezołowiowa Mieszanka paliwowa: 2% oleju (1:50) Olej silnikowy: olej Atlas Copco do silników dwusuwowych Pojemnosć zbiornika paliwa: 1 l Mechanizm udaru Energia udaru: 60 J przy 1440 udarach/min Częstotliwosć udarów: 720-1440/min Smarowanie: mechanizm udaru przez oddzielną kąpiel olejową Olej do mechanizmu udaru: olej silnikowy do silników wysokoprężnych 15W/40, API:CD Ilosć oleju: 0,1 l Zużycie oleju: 0,015 l/h |
|
I home I zamów katalog I kontakt I